Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з основ здоров'я 5 кл |
Урок № 19 Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я Мета уроку: розглянути вплив надмірного використання телебачення та комп’ютера на здоров’я; розвивати поняття учнів про безпеку користування телевізором та комп’ютером як джерелами інформації. Очікувані результати: учні мають називати джерела інформації; учні мають аналізувати вплив телебачення та комп’ютера на здоров’я; учні мають складати правила безпечного користування комп’ютером і телевізором. Обладнання: _____________________________________________________________________ Тип уроку: засвоєння нових знань.
1.1. Привітання, фізкультхвилинка. 1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _____, кількість присутніх на уроці ________, відсутніх ________. 1.3. Перевірка готовності учнів до уроку. 1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку.
2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань. Обговорення.
2.2. Бліцопитування.
2.3. «Вільний мікрофон». — Назвіть правила збереження зору при перегляді телевізора та під час роботи за комп’ютером. 2.4. Розгадування загадок (для визначення теми уроку).
(Телевізор)
(Комп’ютер)
3.1. Повідомлення теми уроку. 3.2. Формулювання разом з учнями мети й завдань уроку. 3.3. Проблемне запитання. — Комп’ютер — це друг чи ворог людини?
Інтерактивна гра «Агенти та контрагенти». Сформувати чотири групи: 1, 2 — агенти; 3, 4 — контрагенти. Агенти рекламують телевізор (1 група) і комп’ютер (2 група). Вони визначають їхню корисність для життя людини, наводять приклади, що ілюструють кожне твердження, на великому аркуші складають наочні схеми, створюють рекламний слоган та готують презентацію в довільній формі (пояснення схеми, рекламний ролик тощо). Контрагенти доводять небезпеку телевізора (3 група) і комп’ютера (4 група) для життя та здоров’я людини. Вони на великому аркуші складають наочні схеми, добирають приклади та готують презентацію колективної роботи. Під час роботи учні можуть користуватися підручником та іншими додатковими матеріалами. У ході презентацій усі учні складають опорний конспект у робочих зошитах. Під час виступів груп відбувається дискусія: бажаючі можуть ставити запитання доповідачам або в разі непогодження висловлювати свою точку зору.
5.1. Визначення впливу телебачення і комп’ютера на здоров’я. Колективне заповнення таблиці на дошці та в зошитах. Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я
5.2. Складання пам’яток щодо безпечного перегляду телевізора та роботи з комп’ютером Правила безпеки під час роботи за комп’ютером
Правила перегляду телевізора
5.3. Відповідь на проблемне запитання.
Підсумкова бесіда Учні самостійно визначають те, що вони додадуть сьогодні у свій «Кошик знань».
7.1. Завдання для всього класу. Підручник: ____________________________________________ Робочий зошит: ________________________________________ 7.2. Індивідуальні завдання.
1) Мої улюблені телепрограми. 2) Я і комп’ютер. | |||||||||||||
Переглядів: 576 | |
Всього коментарів: 0 | |