Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з хімії 7 клас |
Урок 5. вивчення речовин, сумішей, хімічних елементів Цілі: закріпити знання про атоми, молекули, йони, хімічні елементи, хімічну символіку; закріпити вміння розрізняти речовини й тіла, чисті речовини й суміші, писати й називати хімічні елементи. обладнання: періодична таблиця хімічних елементів, таблиця «Будова атома», картки із завданнями. тип уроку: закріплення (тренінг-мінімум). Форми роботи: робота в парах (узаємоопитування), робота в групах (міні-тренінг). Хід уроку і. організація класу іі. оголошення теми й мети уроку ііі. тренінг 1. робота в парах — узаємоопитування а) Учні тренують одне одного в назвах і символах хімічних еле-ментів. 21 Тема 1. Початкові хімічні поняття б) Знаходять відповідність назв і символів у зошитах і взаємно перевіряють одне одного. І варіант ІІ варіант K Сульфур Ba Натрій Ca Купрум Br Фосфор Cu Карбон Na Барій C Кальцій Cl Бром S Калій P Хлор 2. робота в групах 1. Об’єднання учнів у групи Спочатку здійснюємо об’єднання учнів у групи. Акцентуємо увагу школярів на тому, що, працюючи в групах, вони мають допо-магати одне одному здобувати й закріплювати знання. Об’єднання в групи здійснюємо з допомогою «мозкового штурму». Пропонуємо швидко назвати основні поняття, які розглядалися на попередніх уроках. Учні мають згадати й назвати такі поняття: атом, молеку-ла, йон, хімічний елемент, речовина, суміш і т. д. Вибираємо п’ять назв і з допомогою цих понять ділимо учнів. Кожен має запам’ятати слово, яке йому випаде, і сісти у відповідну групу. Отже, у нас вийшло п’ять груп з назвами: «Атом», «Молеку-ла», «Йон», «Хімічний елемент», «Речовина». 2. Завдання групам Завдання доцільно написати й на картках і на дошці з метою ви-конання під час перевірки. 1. Дати визначення того поняття, яке дало назву групі (кожна група своє). 2. З переліку виписати окремо у два стовпчики назви речовин і тіл: підкова, цвях, спирт, обручка, лінійка, кисень, цукор, сніжин-ка, золото, мідь. 3. З переліку виписати окремо чисті речовини й суміші: молоко, дистильована вода, крохмаль, повітря, срібло, смета-на, мідь, розчин спирту, графіт. 4. Напишіть назви хімічних елементів: O, N, Cu, K, Mg, Ba, Hg, P, S, Cl. 5. Напишіть символи таких хімічних елементів: Натрій, Силіцій, Аргентум, Алюміній, Бром, Цинк, Карбон, Кальцій, Флуор, Гідроген. 6. З переліку випишіть окремо атоми, молекули, йони: HO2 , S 2− , CO2 , Mg, Ca, Al, HCl, Na + , Cl − , Ba 3. Захист робіт Кожна група висвітлює по одному питанню, а решта перевіряє правильність виконання завдань. IV. Підсумок уроку Учитель характеризує роботу груп, вказує на плюси й мінуси роботи, на те, що слід довчити. V. домашнє завдання | |
Переглядів: 366 | |
Всього коментарів: 0 | |