Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з хімії 7 клас |
Урок 3. Речовини. чисті речовини й суміші Цілі: вивчити, що таке «речовина», «матеріал», «чиста речовина», «суміш», навчитися розрізняти чисті речовини й суміші, фізичні й хімічні властивос-ті речовин; закріпити знання таких понять, як «тіло», «агрегатний стан». обладнання: зразки різних речовин, кухонна сіль, алюміній, вода, хімічний стакан, скляна паличка. тип уроку: вивчення нового матеріалу (основний об’єм). Форми роботи: лекція, бесіда, експеримент, «Шпаргалка», скла-дання таблиці, робота в парах «Учитель — учень», хімічний диктант. Хід уроку і. організація класу іі. оголошення теми й мети уроку ііі. актуалізація опорних знань Бесіда за питаннями 1. Що оточує нас у повсякденному житті? 2. З чого складаються тіла? 3. Що таке тіло? речовина? 4. Що таке «матеріал»? IV. вивчення нового матеріалу 1. Пояснюємо, що таке властивості речовин, їх поділ на фізичні й хімічні. 2. Складаємо схему-«шпаргалку» фізичних властивостей ре-човин. 17 Тема 1. Початкові хімічні поняття 3. Конкретизуємо поняття «агрегатний стан». 4. Лабораторний дослід з вивчення властивостей запропонованих речовин. Наприклад, беремо кухонну сіль і алюміній і описуємо їх за пунктами плану, які тільки-но складали у схему. Заповнюємо таблицю. 5. Ознайомлення з поняттями «чисті речовини» й «суміші». Учні працюють у парах. Один з учнів шукає в тексті парагра-фа поняття «чиста речовина», а інший — «суміш», ознайомлю-ються з цими поняттями й розповідають одне одному вивчене. Такий прийом називається «Учитель — учень». Наводимо приклади чистих речовин і сумішей, які відомі учням з повсякденного життя. 18 Уроки хімії за інтегральною технологією. 7 клас V. закріплення вивченого матеріалу Хімічний диктант 1. З переліку випишіть у два стовпчики тіла й речовини: вода, кухонна сіль, крижинка, сода, цвях, підкова, цукор. 2. З переліку випишіть у два стовпчики чисті речовини й суміші: морська вода, кисень, повітря, цукор, сироп, молоко. Швидко перевіряємо правильність виконання, якщо треба, вносимо корективи. 3. Які ознаки належать до фізичних властивостей речовин? VI. домашнє завдання | |
Переглядів: 587 | |
Всього коментарів: 0 | |