Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з хімії 7 клас

Урок 3. Речовини. чисті речовини й суміші

Урок 3. Речовини. чисті речовини й суміші

Цілі: вивчити, що таке «речовина», «матеріал», «чиста

речовина», «суміш», навчитися розрізняти чисті

речовини й суміші, фізичні й хімічні властивос-ті речовин; закріпити знання таких понять, як

«тіло», «агрегатний стан».

обладнання: зразки різних речовин, кухонна сіль, алюміній,

вода, хімічний стакан, скляна паличка.

тип уроку: вивчення нового матеріалу (основний об’єм).

Форми роботи: лекція, бесіда, експеримент, «Шпаргалка», скла-дання таблиці, робота в парах «Учитель — учень»,

хімічний диктант.

Хід уроку

і. організація класу

іі. оголошення теми й мети уроку

ііі. актуалізація опорних знань

Бесіда за питаннями

1. Що оточує нас у повсякденному житті?

2. З чого складаються тіла?

3. Що таке тіло? речовина?

4. Що таке «матеріал»?

IV. вивчення нового матеріалу

1. Пояснюємо, що таке властивості речовин, їх поділ на фізичні

й хімічні.

2. Складаємо схему-«шпаргалку» фізичних властивостей ре-човин.

17 Тема 1. Початкові хімічні поняття

3. Конкретизуємо поняття «агрегатний стан».

4. Лабораторний дослід з вивчення властивостей запропонованих

речовин.

Наприклад, беремо кухонну сіль і алюміній і описуємо їх за

пунктами плану, які тільки-но складали у схему. Заповнюємо

таблицю.

5. Ознайомлення з поняттями «чисті речовини» й «суміші».

Учні працюють у парах. Один з учнів шукає в тексті парагра-фа поняття «чиста речовина», а інший — «суміш», ознайомлю-ються з цими поняттями й розповідають одне одному вивчене.

Такий прийом називається «Учитель — учень».

Наводимо приклади чистих речовин і сумішей, які відомі учням

з повсякденного життя.

18 Уроки хімії за інтегральною технологією. 7 клас

V. закріплення вивченого матеріалу

Хімічний диктант

1. З переліку випишіть у два стовпчики тіла й речовини:

вода, кухонна сіль, крижинка, сода, цвях, підкова, цукор.

2. З переліку випишіть у два стовпчики чисті речовини й суміші:

морська вода, кисень, повітря, цукор, сироп, молоко.

Швидко перевіряємо правильність виконання, якщо треба,

вносимо корективи.

3. Які ознаки належать до фізичних властивостей речовин?

VI. домашнє завдання

Категорія: Конспекти уроків з хімії 7 клас | Додав: uthitel (27.09.2018)
Переглядів: 35 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: