Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з інформатики 5 клас |
Урок № 8 Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей. Об’єкти навколо нас. Класифікація об’єктів Мета уроку: ознайомити учнів з поняттям «об’єкт», властивостями об’єктів; навчити учнів називати властивості об’єктів, класифікувати об’єкти за їх властивостями. Очікувані результати: учні повинні знати поняття об’єкта, властивості об’єктів; значення властивостей; класифікацію об’єктів; учні повинні вміти називати об’єкти, їх властивості, класифікувати об’єкти за однією з властивостей. Обладнання: ПК, підручники, дидактичні картки. Тип уроку: вивчення нового матеріалу, формування умінь та навичок. 1. Організаційний етап 1.1. Привітання вчителя й учнів, організація уваги. 1.2. Перевірка наявності робочих зошитів, підручників тощо. 2. Перевірка домашнього завдання Учні презентують пам’ятки щодо правил техніки безпеки в комп’ютерному класі, створені вдома, відповідають на запитання підручника. Учитель виставляє оцінки. 3. Актуалізація опорних знань Вправа «Лови помилку» (файл U1_8.doc). Учитель зачитує речення з твердженнями щодо поведінки в комп’ютерному класі. Якщо твердження неправильні, учні мають плеснути в долоні. 4. Мотивація навчальної діяльності 4.1. Робота в малих групах (файл Rg_8.doc). 4.2. Повідомлення теми та мети уроку. 5. Вивчення нового матеріалу 5.1. Інтерактивна лекція (файл L_8.doc). План
5.2. Усна вправа (файл U2_8.doc). 6. Узагальнення і систематизація отриманих знань, умінь та навичок 6.1. Хвилинка кмітливчиків. Учитель пропонує учням завдання на розвиток логічного мислення. Задача. Запишіть «сусідів» трицифрового числа дев’ятої сотні, у якому кількість одиниць у розряді десятків на 4 більша за кількість одиниць у розряді одиниць і дорівнює 7. (Відповідь: 873.) 6.2. Робота в парах за дидактичними картками (файл Rp_8.doc). Учні в парах виконують завдання за дидактичними картками. Приклади карток для роботи в парах:
7. Застосування набутих знань Робота в групах. Учні об’єднуються в 4 групи. Учитель пропонує їм теми: «Предмети», «Живі істоти», «Події», «Явища». Для кожної теми кожна група повинна записати по 5 прикладів об’єктів. Наприклад, предмети — книжка, живі істоти — крокодил, події — свято Першого дзвоника, явища — снігопад. За результатами гри обирається «успішна» група та найцікавіші приклади. Кращі учні отримують оцінки. Альтернативні завдання: [5] завдання 2, 5 с. 49; [4] вправа 2–3 на с. 61, головоломка 1 на с. 71. 8. Підбиття підсумків уроку 8.1. Евристична бесіда (файл Eb_8.doc). Запитання для бесіди: «Чим відрізняються об’єкти з твердження?»
8.2. Оцінювання діяльності учнів та виставлення оцінок. 9. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання Підручник_________________________________________________________________ Робочий зошит_____________________________________________________________ Додаткове завдання. Наведіть схематично класифікацію будь-яких об’єктів. | ||||
Переглядів: 384 | Коментарі: 2 | |
Всього коментарів: 0 | |