Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з інформатики 5 клас

Урок № 6 Види сучасних персональних комп’ютерів (стаціонарні, портативні, планшети, комунікатори)

Урок № 6 Види сучасних персональних комп’ютерів (стаціонарні, портативні, планшети, комунікатори)

Мета уроку: ознайомити учнів з видами сучасних персональних комп’ютерів (стаціонарні, портативні, планшети, комунікатори).

Очікувані результати: учні повинні знати види сучасних персональних комп’ютерів, призначення стаціонарних, портативних комп’ютерів, планшетів та комунікаторів; учні повинні вміти наводити приклади сучасних персональних комп’ютерів; визначити відмінність між видами сучасних персональних комп’ютерів.

Обладнання: ПК, підручники, дидактичні картки.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу, формування вмінь і навичок.

1. Організаційний етап

1.1. Привітання вчителя й учнів, організація уваги.

1.2. Перевірка наявності робочих зошитів, підручників тощо.

2. Перевірка домашнього завдання

Учні по черзі зачитують паспорт власного комп’ютера, демонструють малюнки, відповідають на запитання підручника. Учитель оцінює кращі роботи.

3. Актуалізація опорних знань

Тестовий контроль «Інформація навколо нас» (файл Тk_6.doc).

4. Мотивація навчальної діяльності

4.1. Вправа «М-таблиця» (файл U_6.doc).

4.2. Повідомлення теми та мети уроку.

5. Вивчення нового матеріалу

Лекція вчителя (файл L_6.doc).

План

  1. Комп’ютер — це універсальна технічна система.
  2. Персональний комп’ютер. Типи персональних комп’ютерів.
  3. Портативний комп’ютер. Типи портативних комп’ютерів.

Основні поняття лекції

Комп’ютер — це універсальна технічна система, спроможна чітко виконувати визначену послідовність операцій певної програми. Персональним комп’ютером (ПК) може користуватись одна людина без допомоги обслуговуючого персоналу.

Базова конфігурація ПК — системний блок, монітор, клавіатура, миша.

Персональні комп’ютери бувають двох типів: стаціонарні настільні та портативні (мобільні) комп’ютери.

Класифікація портативних комп’ютерів: ноутбуки, нетбуки, субноутбуки, планшетні комп’ютери, кишенькові комп’ютери, смартфони, комунікатори, електронні книжки.

6. Закріплення знань

Асоціативний кущ.

Учитель за матеріалами лекції пропонує скласти схему «Сучасні портативні комп’ютери» (приклад схеми — файл S_6.doc).

7. Застосування набутих знань

Робота в групах.

Учні об’єднуються в 6 груп, кожна група отримує паперовий капелюх певного кольору. У середині капелюха написано завдання. Упродовж 10 хвилин група виконує завдання, потім презентує результати своєї роботи.

 

Жовтий капелюх

Назвіть приклади корисних властивостей комп’ютера для людини

Чорний капелюх

Назвіть приклади негативного впливу комп’ютера на людину

Білий капелюх

Складіть короткий опис комп’ютера

Червоний капелюх

Які почуття (емоції) викликає у вас комп’ютер? Складіть вірш або пісню про комп’ютер

 

Синій капелюх

Як правильно треба використовувати комп’ютер?

Зелений капелюх

Яким комп’ютер буде в майбутньому?

 

Наприкінці вправи вчитель робить висновок щодо впливу комп’ютера на людину, називає шляхи його застосування як в навчальному процесі, так і в повсякденному житті.

Альтернативні завдання: [5] завдання 3–4 на с. 41; [4] вправа 4 на с. 52.

8. Підбиття підсумків уроку

8.1. Усне есе на тему «Я вважаю, що найкращім серед сучасних персональних комп’ютерів є ..., тому що ...».

Учитель пропонує учням продовжити речення. У кінці вправи він коментує відповіді учнів, робить висновки.

8.2. Оцінювання діяльності учнів та виставлення оцінок.

9. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Підручник_________________________________________________________________

Робочий зошит_____________________________________________________________

Додаткове завдання. Підготуйте цікаву інформацію щодо будь-якого виду персонального комп’ютера.

Категорія: Конспекти уроків з інформатики 5 клас | Додав: uthitel (01.11.2018)
Переглядів: 328 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: