Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з інформатики 5 клас |
Урок № 15 Поняття графічного редактора, його призначення Мета уроку: ознайомити учнів з призначенням та можливостями графічних редакторів. Очікувані результати: учні повинні знати види, призначення та можливості графічних редакторів; учні повинні вміти створювати, відкривати і зберігати документи в графічних редакторах. Обладнання: ПК, підручники, картки із завданням практичних вправ, приклади векторних та растрових зображень. Тип уроку: вивчення нового матеріалу, формування вмінь та навичок. 1. Організаційний етап 1.1. Привітання вчителя й учнів, організація уваги. 1.2. Перевірка наявності робочих зошитів, підручників тощо. 2. Перевірка домашнього завдання Учні разом з учителем перевіряють правильність виконання домашніх практичних завдань. 3. Актуалізація опорних знань Опитування (файл O_15.doc). Запитання для опитування
Учитель оцінює відповіді за анкетою оцінювання усних відповідей (файл D2.doc). 4. Мотивація навчальної діяльності 4.1. Бесіда (файл B_15.doc). 4.2. Повідомлення теми та мети уроку. 5. Вивчення нового матеріалу Лекція вчителя з демонстрацією дій на комп’ютері (файл L_15.doc). План
а) за сферою використання; б) за методами збереження.
6. Сприйняття й осмислення нового матеріалу 6.1. Гра «Хто швидший» (файл G_15). Учні об’єднуються в 4 групи, кожна група отримує картку з малюнком, який було створено в графічному редакторі. Учні повинні назвати та порахувати, з яких геометричних фігур створена істота на малюнку, записати кількість фігур кожного виду. (Вправа на швидкість.) 6.2 Практична вправа. Учитель пропонує учням ознайомитись з програмами перегляду графічних зображень та порівняти їх можливості. Завдання для практичної вправи
Висновок: обидві програми дозволяють переглядати графічні файли, але в програмі _____________ є додаткові можливості для обробки зображень, наприклад: __________ Альтернативне завдання: [4] завдання 1–4 блоку «Працюємо в парах» на с. 129. 7. Підбиття підсумків уроку 7.1. Вправа «Мікрофон». Учитель пропонує учням узяти уявний «мікрофон» та по черзі продовжити речення: Я неодноразово чув про комп’ютерну графіку, але не знав, що... Я не можу (можу) уявити сучасне життя без комп’ютерної графіки, тому що... 7.2. Виставлення оцінок. Оцінювання практичної вправи. Виставлення оцінок найактивнішим учням. 8. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання Підручник_________________________________________________________________ Робочий зошит_____________________________________________________________ Додаткове завдання | |
Переглядів: 312 | |
Всього коментарів: 0 | |