Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із зарубіжної літератури 9 клас (нова програма) |
УРОК № 69 ТЕМА: КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 7 ЗА ТЕМОЮ «ЛІТЕРАТУРА XX—XXІ СТОЛІТЬ» Мета: перевірити рівень знань учнів з теми «Література XX—XXІ століть»; роз- вивати письмове зв’язне мовлення, вміння узагальнювати, формулювати та обстоювати власну думку, формувати вміння концентрувати увагу на ви- конанні завдання, застосовувати набуті знання; виховувати відповідаль- ність, зібраність. Компетентності, що формуються: предметні — уміння застосовувати знання з теми, писати творчу роботу на одну з запропонованих тем; ключові — спіл- кування державною мовою (уміння письмово тлумачити поняття, вислов- лювати думки, почуття, погляди), обізнаність та самовираження у сфері культури (уміння використовувати українську мову як державну для духовного й культурного самовияву; уміння створювати тексти, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображально-виражальні засоби), уміння вчитися впродовж життя (уміння здійснювати самооцінювання результатів власної діяльності, рефлексію). Обладнання: теми творчих робіт (на дошці), аркуші для чернеток. Тип уроку: урок перевірки і контролю знань. Перебіг уроку І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМ ТВОРІВ (НА ВИБІР УЧНІВ) 1. Варіант I. Твір «Привабливість образу Тев’є у творі Шолом- Алейхема «Тев’є-молочар». Варіант II. Твір «Кого (або що) ви- сміяв М. О. Булгаков у повісті «Собаче серце». 2. Варіант I. Есе «Роль книги в житті людини та суспільства» (за твором Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом»). Варіант II. Есе «Більшість людей хороші, коли їх нарешті зрозумієш» (за твором Г. Лі «Убити пересмішника»). Варіант III. Есе «Ко- хання цінніше за гроші» (за твором Е. В. Сігела «Історія од- ного кохання»). 3. Рецензія на художній фільм «Бойовий кінь». ІІІ. РОБОТА УЧНІВ НАД ТВОРОМ Учні пишуть твір на чернетці, редагують його, переписують у зошит. Учитель збирає зошити. IV. ОГОЛОШЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Повторити вивчені за рік твори, підготуватися до підсумко- вого уроку. | |
Переглядів: 1432 | |
Всього коментарів: 0 | |