Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із зарубіжної літератури 9 клас (нова програма) |
УРОК № 15 ТЕМА: КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1 ЗА ТЕМОЮ «ПРОСВІТНИЦТВО» Мета: перевірити рівень знань учнів із теми «Просвітництво»; розвивати логічне мислення, формувати вміння концентрувати увагу на виконанні завдання, застосовувати набуті знання; виховувати відповідальність, зібраність. Компетентності, що формуються: предметні — уміння застосовувати знання з теми, виконувати тестові завдання; ключові — інформаційно-цифрова компетентність (уміння діяти за алгоритмом), уміння вчитися впродовж життя (уміння планувати й організовувати власну навчальну діяльність; здійснювати самооцінювання результатів власної діяльності, рефлексію). Обладнання: картки з тестовими завданнями у двох варіантах (кожному учневі). Тип уроку: урок перевірки і контролю знань. Перебіг уроку І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ІІ. ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ Варіант І 1. Який період називають добою Просвітництва? А XVII—XVIII ст.; Б XVIII ст.; В XVIII—XIX ст. Відповідь: Б. 2. Який культ панував у добу Просвітництва? А Культ розуму; Б культ свободи; В культ філософії. Відповідь: А. 3. Яка повна назва твору Дж. Свіфта про пригоди Гуллівера? А «Мандри Лемюеля Гуллівера»; Б «Мандри до різних далеких країн світу Лемюеля Гуллівера, спочатку лікаря, а потім капітана кількох кораблів»; В «Захоплива розповідь про незвичайні пригоди та мандри Лемюеля Гуллівера». Відповідь: Б. 4. У творі про пригоди Гуллівера Дж. Свіфт удався до замаскованого ви- словлення думок з іронічними натяками та недомовками, що вико- ристовується для уникнення цензурних заборон. Як називається цей художній засіб? А Алегорія; Б езопова мова; В пародія. Відповідь: Б. 5. Звідки родом був Гуллівер, герой твору Дж. Свіфта? А З Англії; Б з Голландії; В з Франції. Відповідь: А. 6. Де Гуллівер мешкав, коли був у Ліліпутії (за твором Дж. Свіфта)? А У палаці імператора; Б у корівнику; В у старовинному занедбаному храмі. Відповідь: В. 7. Яке ім’я дали Гулліверові ліліпути (за твором Дж. Свіфта)? А Чоловік-Гора; Б Мілдендо; В Гольбасто Момарем. Відповідь: А. 8. Кого в Ліліпутії призначали на вищі державні посади (за твором Дж. Свіфта)? А Найкращих випускників шкіл; Б тих, хто краще за інших танцює на канаті; В переможців лицарських турнірів. Відповідь: Б. 9. До якого жанру належить твір Й. В. Ґете «Вільшаний король»? А Балада; Б легенда; В пісня. Відповідь: А. 10. Яка ідея вірша Й. В. Ґете «Травнева пісня»? А Утвердження думки про те, що людина є вінцем природи; Б оспівування життєствердної сили кохання; В необхідність дбайливого ставлення до природи. Відповідь: Б. 11. Який художній засіб використано в наведеному уривку вірша Ф. Шиллера «До радості»? Радість п’ють усі істоти З груді матері-землі… А Епітет; Б гіпербола; В метафора. Відповідь: В. 12. Яка провідна ідея оди Ф. Шиллера «До радості»? А Визначальна роль мистецтва в духовному житті людства; Б об’єднання людства; В побудова суспільства, де всі будуть рівними за матеріаль- ним станом. Відповідь: Б. Варіант ІІ 1. Представники якого з панівних напрямів літератури Просвітництва сповідували культ почуттів? А Просвітницького реалізму; Б просвітницького класицизму; В сентименталізму. Відповідь: В. 2. Які поняття були найважливішими в системі поглядів представників Просвітництва? А Розум і природа; Б добро і зло; В Бог і культура. Відповідь: А. 3. До якого жанру належить твір Дж. Свіфта про пригоди Гуллівера? А Памфлет; Б повість; В роман. Відповідь: В. 4. Як Гуллівер потрапив до Ліліпутії (за твором Дж. Свіфта)? А Його залишили в країні ліліпутів морські пірати; Б його відправили на заслання за політичні погляди; В він приплив до берегів країни, коли його корабель роз- бився об скелю. Відповідь: В. 5. Чим імператор Ліліпутії відрізнявся від підданих (за твором Дж. Свіфта)? А Був вищим за них; Б мав руде волосся, тоді як інші ліліпути були брюнетами; В ніколи не ходив пішки — його носили в паланкіні. Відповідь: А. 6. Як у Ліліпутії називалися представники двох ворогуючих партій (за твором Дж. Свіфта)? А Тупоконечники і гостроконечники; Б тремексени і слемексени; В віги й торі. Відповідь: Б. 7. Які офіційні документи наведено у творі Дж. Свіфта про пригоди Гуллівера? А Програму навчання, указ короля про оголошення війни; Б акт про передання флоту Блефуску Ліліпутії; В протокол обшуку, угоду про звільнення Гуллівера; Відповідь: В. 8. Як допоміг Гуллівер імператриці Ліліпутії (за твором Дж. Свіфта)? А Урятував її покої від пожежі; Б побудував для неї прогулянкову яхту; В врятував імператрицю, коли її карету понесли коні. Відповідь: А. 9. Яку країну представляє Й. В. Ґете? А Австрію; Б Німеччину; В Швецію. Відповідь: Б. 10. Який художній засіб використано в наведеному уривку вірша Й. В. Ґете «Травнева пісня»? Пташині хори по всіх гаях, І в кожнім серці радість, весна. А Гіпербола; Б порівняння; В метафора. Відповідь: В. 11. Як називався просвітницький літературний рух, до якого належали Й. В. Ґете та Ф. Шиллер? А «Буря і натиск»; Б «Західний буревій»; В «Клуб штюрмерів». Відповідь: А. 12. До чого закликає Ф. Шиллер у творі «До радості»? А Дотримуватись біблійних заповідей; Б дбати про природу; В стати дружною родиною, жити в правді, братній згоді й добрі. Відповідь: В. ІІІ. ОГОЛОШЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Групові завдання. Підготувати проекти «Романтизм у живописі», «Романтизм у музиці». | |
Переглядів: 4116 | |
Всього коментарів: 0 | |