Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із зарубіжної літератури 7 клас (нова програма) |
Урок № 68 Тема: Контрольна робота з теми «Сучасна література» Мета: перевірка якості знань учнів, рівня сформованості загальнонавчальних і пред- метних умінь і навичок, рівня володіння розумовими операціями й навичками творчої діяльності; розвиток уміння працювати самостійно; корекція знань, виховання відповідальності, акуратності й сумлінності. Очікувані результати: учитель і учні зможуть оцінити рівень досягнень з предмета, спла- нувати подальшу роботу. Обладнання: текст контрольної роботи. Тип уроку: урок контролю знань і навичок учнів. Вид уроку: тестова контрольна робота. Перебіг уроку І. Організаційний етап ;; Оголошення теми й мети уроку IІ. З найом ство із завданнями та їх виконання І варіант Початковий рівень Кожна правильна відповідь — 1 бал. 1. Оповідання «Фах» написав французький письменник А. Азімов. Так / Ні 2. Повість «Мандрівний замок Хаула» Д. В. Джонс належить до: А наукової фантастики; Б жанру фентезі; В пригодницької літератури. 3. Н азвіть ряд, у якому перелічені герої роману К. Функе «Чорнильне серце»: А Софі, ______Кальцифер, Майкл; Б Плейтен, Омейні, Тревіліан; В Меґі, Феноліо, Елінор. Середній рівень Кожна правильна відповідь — 1 бал. 4. Закінчіть речення. Наукова фантастика — це… 5. Тема твору К. Функе «Чорнильне серце»: А відповідальність людини за свої вчинки; Б значення книги, читання, слова в житті людини, духовне випробування людини; В уславлення добра, високих моральних якостей людини. 6. Чому Тревіліан не зміг перемогти в Олімпіаді? Достатній рівень Кожна правильна відповідь — 1 бал. 7. Співвіднесіть слова і персонажів, які їх промовляють: А Не слід казати людині: «Ти можеш винаходити нове. Тож-бо, твори». Набагато розумніше зачекати, поки вона сама мовить: «Я можу творити і творитиму, хочете ви цього чи ні». Б Адже наш світ ніколи не виявляв ні терпіння, ні достат- нього розуміння до тих, хто відрізняється від нас самих. На що ж сподіватися тим, хто має блакитну шкіру й уміє літати? В …ваше обдарування мені подобається. Воно вселяє життя в неживі предмети. 1 Пані Пентстеммон; 2 Омейні; 3 Елінор. 8. Н азвіть риси характеру Меґі. 9. Закінчіть речення. Ідея повісті Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» — … Високий рівень Повна, змістовна відповідь — 3 бали. 10. Виконайте одне завдання на власний вибір. А Дайте розгорнуту відповідь на питання «Чи вважаєте ви систему освіти, описану в оповіданні “Фах” правильною? Чому? Б Напишіть короткий зміст продовження однієї з історій («Фах», «Чорнильне серце», «Мандрівний замок Хаула»), враховуючи характери персонажів, жанрові особливості творів. В Напишіть твір-мініатюру «Мій улюблений твір сучасної світової літератури». Г Напишіть твір-мініатюру «Мій улюблений герой сучасної світової літератури». Д Дайте розгорнуту відповідь на питання: «Чи згодні ви з тим, що Софі була невдахою від походження? Чому? Які риси цієї героїні вас найбільше приваблюють?». Е Дайте розгорнуту відповідь на питання: «Як ви ставитесь до Вогнерукого? Чи можна виправдати його зрадництво? Чому?». ІІ варіант Початковий рівень Кожна правильна відповідь — 1 бал. 1. Роман «Чорнильне серце» написала німецька письменниця К. Функе. Так / Ні 2. Оповідання А. Азімова «Фах» належить до: А жанру фентезі; Б наукової фантастики; В детективної літератури. 3. Н азвіть ряд, у якому перелічені герої повісті Д. В. Д жонс «Мандрівний замок Хаула» А Софі, Кальцифер, Майкл; Б Плейтен, Омейні, Тревіліан; В Меґі, Феноліо, Елінор. Середній рівень Кожна правильна відповідь — 1 бал. 4. Закінчіть речення: Фентезі — це… 5. Тема твору А. Азімова «Фах»: А роль науково-технічного прогресу в освоєнні космосу; Б вибір людиною фаху, свого місця в житті, роль освіти у формуванні особистості; В утвердження сили людського інтелекту, самостійності мис- лення, творчої уяви, моральних цінностей. 6. Чому Хаул не міг закохатись по-справжньому? Достатній рівень Кожна правильна відповідь — 1 бал. 7. Співвіднесіть портрети і персонажів. А Чоловік за столом підвів голову. Його обличчя, звичайно, не мало нічого спільного з тим образом, що виринув з гли- бини Джорджевої пам’яті. У цього ніс був картоплиною, волосся рідке, підборіддя помережане складками, наче він раніше був товстун, а тоді зненацька схуд. Б …виявилася приголомшливо юною, стрункою і чарівною. Гладке смоляно-чорне волосся облямовувало її схоже на сердечко обличчя з неймовірної величини очима. Єдиним, що так-сяк могло би свідчити про її лютість, було те, як пильно і прямо ці величезні очі оглядали гостей, немовби визначаючи їм ціну. В Чуприна сягала йому майже до плечей. Неголена щетина навколо тоненьких губів була руда… На щоках щетина в чоловіка була ріденька, мов перший пушок на підборідді у юнака. Отож рубців вона не закривала — трьох довгих блідих рубців, через які обличчя … мало такий вигляд, немовби колись розбилося й тоді його зліпили наново. 1 Вогнерукий; 2 лікар Антонеллі; 3 міс Ангоріан. 8. Н азвіть риси характеру Плейтена. 9. Закінчіть речення. Ідея роману К.Функе «Чорнильне серце» — … Високий рівень Повна, змістовна відповідь — 3 бали. 10. Д ив. варіант І. V. Ет ап інформув ання учнів про дом ашнє завдання, інстру ктаж з його виконання ;; Завдання для всього класу Повторити за підручником визначення та характерні ознаки літературознавчих понять, вивчених у 7 класі, уміти навести при- клади з творів.
| |
Переглядів: 4013 | |
Всього коментарів: 0 | |