Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із зарубіжної літератури 6 клас (нова програма) |
УРОК № 11 ТЕМА: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ «МІФИ НАРОДІВ СВІТУ» (ДАВНЬОГРЕЦЬКІ, ДАВНЬОІНДІЙСЬКІ, ДАВНЬОЄГИПЕТСЬКІ МІФИ) Мета: перевірити рівень знань учнів з теми «Міфи народів світу»; розвивати в учнів логічне мислення, зв'язне писемне мовлення; .формувати вміння концентрувати увагу на виконанні завдання, застосовувати набуті знання; виховувати відповідальність, зібраність. Очікувані результати: учень (учениця) демонструє знання з теми, виконує завдання різних типів. Обладнання: зошити учнів; картки із завданнями Тип уроку: урок перевірки і контролю знань. Вид уроку: самостійна робота.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. ВИКОНАННЯ УЧНЯМИ ЗАВДАНЬ _ Початковий рівень ,„.,,_.„.,,_ 1. Література — це... А мистецтво звуків; Б мистецтво слова; (Відповідь: Б) В мистецтво фарб; Г мистецтво символів. 2. Художній світ твору— це... А творче осмислення світу автором твору; Б реальний світ; В читацьке бачення твору; Г бачення світу героями твору. (Відповідь: А) 3. Епос, лірика, драма — це... А жанри літератури; Б види літератури; (Відповідь: В) В роди літератури; Г напрями літератури. 4. Міфологія — це... А сукупність міфів певної культури; Б наука про мовні засоби; В жанр фольклору; Г рід літератури. (Відповідь: А) 5. Яку таємницю знав Прометей? А Причину зміни дня і ночі; Б таємницю німфи Ехо; ^ В таємницю Нарциса; Г таємницю смерті Зевса. (Відповідь: Г) 6. Першим подвигом Геракла була перемога над... А лернейською гідрою; В немейським левом; Б кіренейською ланню; Г еріманфським кабаном. (Відповідь: В) 7. Ким здалися Дедал і Ікар тим, хто бачив їх під час польоту? А Птахами; В зорями; Б хмарами; Г богами. (Відповідь: Г) 8. Нарциса покарала богиня... А Афродіта; В Артеміда; Б Гера; Г Деметра. (Відповідь: А) 9. Персефона в підземному царстві з'їла зерна... А апельсина; В граната; Б яблука; Г інжиру. (Відповідь: В) В із Золотого Яйця; Г із чарівного глечика. 10. Пігмаліон був... А співцем; В філософом; Б різьбярем; Г музикантом, (Відповідь: Б) 11. Чого не повинен був робити Орфей, коли повертався із царства мертвих? А їсти; В співати; Б малювати; Г озиратися. (Відповідь: Г) 12. Із чого з'явився Брахма? А Із квітки лотоса; Б із землі; (Відповідь: В) 13. Хто допоміг Ману врятуватися під час потопу? А Величезний птах; В асури; Б титани; Г риба. (Відповідь: Г) 14. Індійські боги створили ніч, щоб допомогти... А Ману; В Шиві; Б Ямі; Г Брахмі. (Відповідь: Б) 15. Змія, з яким щоночі бореться Ра, звуть... А Апоп; В Себек; Б Шу; Г Осіріс. (Відповідь: А) 16. Щоб повернути Тефнут, боги Шу і Тот перетворилися на... А собак; В слонів; Б кішок; Г мавп. (Відповідь: Г) Середній рівень 1. Дайте визначення поняттю «художній образ». 2. Назвіть види традиційних образів. 3. Дайте визначення поняттю «міф». 4. В якому співвідношенні знаходяться поняття «тема» і «мотив»? 5. Який сміливий вчинок здійснив Прометей? 6. Хто виконав наказ Зевса і прикував Прометея до скелі? 7. Яким був сьомий подвиг Геракла і де він його здійснив? 8. За що було покарано Нарциса? 9. Чому загинув юний Ікар? її 10. Чому Зевс присудив Персефоні жити і на Землі, і в підземному царстві? Достатній рівень 1. Визначте особливості традиційних образів. 2. Назвіть жанрові особливості міфу, проілюструйте їх на прикладі одного з вивчених міфів (на вибір). 3. Схарактеризуйте основні теми і проблематику давньогрецьких (давньоіндійських або давньоєгипетських) міфів. 4. Схарактеризуйте образ одного з міфологічних героїв (на вибір). Високий рівень 1. Назвіть причини виникнення міфів та розкрийте їх роль у житті первісних людей. 2. Порівняйте міфи Давньої Греції і Давнього Єгипту. 3. Визначте виховні моменти, що мають місце у міфах народів світу. Проілюструйте прикладами. 4. Поясніть наявність спільних рис у міфологіях народів світу. 5. Розкрийте жанрові особливості міфу і казки, порівняйте їх. 6. Опишіть, яку роль відіграють міфологічні образи і мотиви в розвитку світової культури. III. ОГОЛОШЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Підготуватися до уроку позакласного читання: підготувати повідомлення про життя і творчість Г. Троєпольського, прочитати його повість «Білий Бім Чорне Вухо».
| |
Переглядів: 5888 | |
Всього коментарів: 0 | |