Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із зарубіжної літератури 6 клас (нова програма)

УРОК № 11 ТЕМА: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ «МІФИ НАРОДІВ СВІТУ» (ДАВНЬОГРЕЦЬКІ, ДАВНЬОІНДІЙСЬКІ, ДАВНЬОЄГИПЕТСЬКІ МІФИ)

УРОК № 11

ТЕМА:   КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ

«МІФИ НАРОДІВ СВІТУ» (ДАВНЬОГРЕЦЬКІ, ДАВНЬОІНДІЙСЬКІ, ДАВНЬОЄГИПЕТСЬКІ МІФИ)

Мета:   перевірити рівень знань учнів з теми «Міфи народів світу»; розвивати в учнів логічне мислення, зв'язне писемне мовлення; .формувати вміння концентру­вати увагу на виконанні завдання, застосовувати набуті знання; виховувати відповідальність, зібраність. Очікувані результати:  учень (учениця) демонструє знання з теми, виконує завдання різних

типів.

Обладнання: зошити учнів; картки із завданнями

 Тип уроку:   урок перевірки і контролю знань.

Вид уроку:   самостійна робота.

 

Хід уроку

 

І.   ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II.   ВИКОНАННЯ УЧНЯМИ ЗАВДАНЬ

_ Початковий рівень   ,„.,,_.„.,,_

1. Література — це... А мистецтво звуків; Б  мистецтво слова; (Відповідь: Б)

В мистецтво фарб;

Г мистецтво символів.

2.  Художній світ твору— це...

А творче осмислення світу автором твору;

Б  реальний світ;

В  читацьке бачення твору;

Г   бачення світу героями твору.

(Відповідь: А)

3.  Епос, лірика, драма — це... А жанри літератури; Б  види літератури; (Відповідь: В)

В роди літератури; Г напрями літератури.

4.  Міфологія — це...

А сукупність міфів певної культури; Б  наука про мовні засоби; В  жанр фольклору; Г   рід літератури. (Відповідь: А)

5.  Яку таємницю знав Прометей? А Причину зміни дня і ночі; Б  таємницю німфи Ехо; ^ В  таємницю Нарциса; Г   таємницю смерті Зевса. (Відповідь: Г)

6.  Першим подвигом Геракла була перемога над...

А лернейською гідрою; В немейським левом;

Б  кіренейською ланню; Г еріманфським кабаном.

(Відповідь: В)

7.  Ким здалися Дедал і Ікар тим, хто бачив їх під час польоту? А Птахами; В зорями; Б  хмарами;                                   Г богами. (Відповідь: Г)

8.  Нарциса покарала богиня...

А Афродіта; В Артеміда; Б  Гера;                                           Г Деметра. (Відповідь: А)

9.  Персефона в підземному царстві з'їла зерна... А апельсина; В граната; Б  яблука;                                    Г інжиру. (Відповідь: В)

В із Золотого Яйця; Г із чарівного глечика.

10. Пігмаліон був...

А співцем;     В філософом; Б  різьбярем;                               Г музикантом, (Відповідь: Б)

11. Чого не повинен був робити Орфей, коли повертався із царства мертвих?

А їсти;            В співати; Б  малювати;                               Г озиратися. (Відповідь: Г)

12. Із чого з'явився Брахма? А Із квітки лотоса; Б  із землі; (Відповідь: В)

13. Хто допоміг Ману врятуватися під час потопу? А Величезний птах;       В асури; Б  титани;                                    Г риба. (Відповідь: Г)

14. Індійські боги створили ніч, щоб допомогти... А Ману;     В Шиві; Б Ямі;                                                Г Брахмі. (Відповідь: Б)

15. Змія, з яким щоночі бореться Ра, звуть... А Апоп;    В Себек; Б  Шу;     Г Осіріс. (Відповідь: А)                                                           

16. Щоб повернути Тефнут, боги Шу і Тот перетворилися на... А собак;       В слонів; Б  кішок;                                     Г мавп. (Відповідь: Г)

Середній рівень

1. Дайте визначення поняттю «художній образ».

2.  Назвіть види традиційних образів.

3. Дайте визначення поняттю «міф».

4.  В якому співвідношенні знаходяться поняття «тема» і «мотив»?

5. Який сміливий вчинок здійснив Прометей?

6.         Хто виконав наказ Зевса і прикував Прометея до скелі?

7.         Яким був сьомий подвиг Геракла і де він його здійснив?

8.         За що було покарано Нарциса?

9.         Чому загинув юний Ікар?

її 10. Чому Зевс присудив Персефоні жити і на Землі, і в підземному царстві?

Достатній рівень  

 1.  Визначте особливості традиційних образів.

  2.  Назвіть жанрові особливості міфу, проілюструйте їх на прикладі одного з вивчених міфів (на вибір).

3.  Схарактеризуйте основні теми і проблематику давньогрецьких (давньоіндійських або давньоєгипетських) міфів.

4. Схарактеризуйте образ одного з міфологічних героїв (на вибір).

 Високий рівень  

1.  Назвіть причини виникнення міфів та розкрийте їх роль у житті первісних людей.

2.  Порівняйте міфи Давньої Греції і Давнього Єгипту.

3.  Визначте виховні моменти, що мають місце у міфах народів світу. Проілюструйте прикладами.

4.  Поясніть наявність спільних рис у міфологіях народів світу.

5.  Розкрийте жанрові особливості міфу і казки, порівняйте їх.

6.  Опишіть, яку роль відіграють міфологічні образи і мотиви в розвитку світової культури.

III.   ОГОЛОШЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Підготуватися до уроку позакласного читання: підготувати повідомлення про життя і творчість Г. Троєпольського, прочитати його повість «Білий Бім Чорне Вухо».

 

Категорія: Конспекти уроків із зарубіжної літератури 6 клас (нова програма) | Додав: uthitel (27.06.2018)
Переглядів: 5888 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: