Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із зарубіжної літератури 5 клас (нова програма) |
Мета уроку:допомогти учням осмислити зміст ІІ частини оповідання «Лобо»; зосередити увагу на майстерності письменника у зображенні поведінки та звичаїв тварин; розвивати мислення учнів; виховувати спостережливість, кмітливість. Обладнання: малюнки учнів до оповідання «Лобо», кросворд. Епіграф:
Хід уроку І Актуалізація опорних знань учнів. 1. Усний переказ І частини оповідання «Лобо». 2. Запитання до учнів:
3. Огляд учнівських малюнків до оповідання «Лобо». ІІ Мотивація навчальної діяльності учнів, оголошення теми, мети уроку. ІІІ Робота над змістом оповідання «Лобо» Е. Сетона-Томпсона. 1.Бесіда за запитаннями:
2. Словникова робота: дюйм ( 2,54 см), фунт (409,5 г). 3. Читання ІІ частини оповідання «Лобо» ланцюжком. 4. Аналіз за прочитаним.
5. Робота в зошитах: записати синонімічні словосполучення до слова «Лобо», використані автором. IV Підсумок уроку. 1. Розгадування кросворда за змістом оповідання «Лобо» По горизонталі: 1) Літера, у формі якої ставили пастки. 2) Пристрій для відлову тварин. 3) Дерево, з назвою якого пов’язана назва гори. 4) Вид прозового твору. 5) Ім’я білої вовчиці. 6) Винуватиця загибелі Лобо. 7) «Моральна сила отари». 8) Матеріал, з якого зроблений капкан. 9) Представник тих, з чиїм життям перепліталось життя вовків. Відповіді: Ен. Капкан. Кедр. Оповідання. Бланка. Подруга. Цап. Сталь. Скотар. По вертикалі: 1) Мотузка для відлову тварин. 2) Представник народу, який називав Лобо Володарем. 3) Назва країни, природа якої полонила Е. Сетона-Томпсона. 4) Ім’я мисливця-невдахи. 5) Професія людини, яка вивчає тварин. 6) Назва тваринницької ферми у Курумпо. 7) Кількість вовків у зграї Лобо. Відповіді: Ласо. Мексиканець. Канада. Теннерей. Зоолог. Ранчо. П’ять. 2. Робота з епіграфом уроку. V Домашнє завдання: скласти простий план ІІ частини оповідання «Лобо». | |
Переглядів: 545 | |
Всього коментарів: 0 | |