Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із всесвітньої історії 6 клас (нова програма)

Уроки № 48—49 Практичне заняття «Мистецтво у Стародавній Греції»

Уроки № 48—49

Практичне заняття «Мистецтво у Стародавній Греції»

Мета уроку: з’ясувати особливості архітектури, скульптури та театру у Стародавній Греції, сформувати уявлення про давньогрецьку культуру, з’ясувати її риси; розвивати вміння аналізувати історичний матеріал, описувати пам’ятки історії та архітектури, скульптури; вдосконалювати навички роботи з підручником та історичними джерелами, складати схеми та таблиці; виховувати інтерес до історії, любов до мистецтва; сприяти розвитку навичок роботи в групі.

Обладнання: підручник, атлас, контурні карти, ілюстративний і роздавальний матеріал.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу, формування вмінь і навичок.

Основні терміни і поняття: портик, капітель, ордер, скене, верф, док, Парфенон, ерехтейон, Пропілеї, орхестра, одеон, комедія, трагедія.

Очікувані результати: учні зможуть: застосовувати та пояснювати на прикладах поняття: «портик», «капітель», «ордер», «скене», «верф», «док», «Парфенон», «ерехтейон», «Пропілеї», «орхестра», «одеон», «комедія», «трагедія»; описувати пам’ятки давньогрецького мистецтва, забудову міста; характеризувати архітектуру, скульптуру та театр Стародавньої Греції, визначати їхні риси; порівнювати культуру Стародавньої Греції та інших держав; оцінювати внесок античної грецької цивілізації в історію людства та України.

  • Організаційний момент
  • Актуалізація опорних знань та вмінь

Тестові завдання

  1. Установіть відповідність між спорудами та країнами, в яких вони розташовані.

1 піраміда

2 зикурат

3 храм Яхве

А Вавилон

Б Ізраїльсько-Іудейське царство

В Персія

Г Єгипет

 

  1. Розташуйте назви країн у хронологічній послідовності досягнення ними періоду розквіту.

А Єгипет

Б Вавилон

В Ізраїльсько-Іудейське царство

Запитання

  1. У яких країнах стародавнього світу існували водогін та каналізація? (Єгипет, Індія)
  2. Яке значення має розвиток культури для держави?
  3. Від чого залежить розвиток культури?

ІІІ. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу

План вивчення нового матеріалу

  1. Давньогрецька архітектура.
  2. Скульптура.
  3. Театр.
  1. Закріплення і систематизація вивченого матеріалу

Робота в групах

Учитель об’єднує учнів у три групи і пропонує виконати завдання.

  1. Доберіть до кожної теми ключові терміни і поняття.

Теми: театр, архітектура, скульптура.

  1. Кожна група отримує по два набори пазлів-ілюстрацій. Учні повинні скласти пазли, визначити, що на них зображено, та назвати країну, якої стосуються певні об’єкти.

Перша група: зображення грецького храму та єгипетської піраміди;

друга група: зображення скульптури «Дискобол» та сфінкса;

третя група: зображення маски Тутанхамона та давньогрецького актора.

Запитання

  1. Що збереглося до нашого часу з давньогрецької культури, а що втрачено назавжди?
  2. Які риси давньогрецької культури набули розвитку в сучасну епоху?
  3. Що було особливо цінним у давньогрецькій культурі?
  1. Домашнє завдання
  1. Опрацюйте відповідний матеріал підручника.
  2. Підготуйте усне повідомлення за однією з тем (на вибір).

1) Геракл — герой Еллади.

2) Тесей та його подвиги.

3) Персей — переможець Медузи Горгони.

4) Філософські школи Греції.

5) Як Сократ сам учився та інших навчав.

6) Що таке ідеальна держава Платона.

7) Досягнення грецької математики та медицини.

8) Геродот — батько історії.

(Для підготовки повідомлення учитель пропонує учням па­м’ятку.)

Пам’ятка для підготовки усного повідомлення

1) Здійсніть добір літератури за питанням. Зверніть увагу на цікавинки за темою питання.

2) Систематизуйте матеріал. Повідомлення має відповідати такій структурі: вступ, основна частина, висновки.

3) Складіть план повідомлення.

4) Занотуйте основні положення виступу.

5) Потренуйтесь виступати. Слідкуйте за часом.

6) Говоріть не поспішаючи, уникайте слів-паразитів, дотримуйтесь інтонації.

  1. Підготуйте короткі повідомлення про давньогрецьких богів та доберіть відповідні ілюстрації.
  2. Підготуйтеся до уроку узагальнення й тематичного оцінювання за темою ІІ «Антична грецька цивілізація класичної доби».

 

Категорія: Конспекти уроків із всесвітньої історії 6 клас (нова програма) | Додав: uthitel (08.03.2018)
Переглядів: 130 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: