Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із всесвітньої історії 6 клас (нова програма) |
Уроки № 45—46 Господарювання та повсякденне життя у Стародавній Греції. Жінка та сім’я в Афінському полісі Мета уроку: ознайомити учнів із господарюванням та побутом у Стародавній Греції, поглибити й систематизувати знання про Спарту; розкрити становище жінки в сім’ї; розвивати вміння порівнювати повсякденне життя в Спарті та Афінах; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, висловлювати власну думку; сприяти формуванню навичок самостійної роботи. Обладнання: підручник, ілюстративний матеріал. Тип уроку: комбінований. Основні терміни і поняття: лікей, гімнасії, амфора, хітон. Очікувані результати: учні зможуть: застосовувати та пояснювати на прикладах поняття: «лікей», «гімнасії», «амфора», «хітон»; описувати повсякденне життя і традиції афінян, становище жінки; порівнювати повсякдення Спарти й Афін, спосіб життя і виховання спартанців та афінян; характеризувати розвиток культури Греції класичної доби; висловлювати судження про особливості побуту в Афінському полісі.
План вивчення нового матеріалу
Учитель повідомляє учням, що протягом уроку вони складатимуть тезові таблиці за розповіддю вчителя до кожного пункту плану уроку. Перш ніж розпочати свою розповідь за окремою темою, учитель креслить на дошці таблицю і вказує критерії, на які учні мають звернути увагу, заповнюючи її.
Слово вчителя (Розповідь учителя ґрунтується на матеріалі таблиці та супроводжується демонструванням відповідних ілюстрацій за темою.)
Запитання
Запитання
Запитання
Запитання
Запитання Про що найбільше піклувалися греки, облаштовуючи своє житло?
Запитання
Запитання
Запитання Які переваги та недоліки мало виховання в Афінах? ІІІ. Закріплення та систематизація вивченого матеріалу Робота з термінами і поняттями Дайте визначення таких понять: амфора, гінекей, гімнасія, ефес, лікей, перипатос, трапеза, хітон. Запитання
Опрацюйте відповідний матеріал підручника.
| |||||||||||||||||
Переглядів: 468 | |
Всього коментарів: 0 | |