Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 7 клас (нова програма) |
Урок № 67 Контрольна робота № 6. «Творчість В. Голобородька, Л. Кисельова. Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів, здобутих протягом навчального року, з метою корекції; розвивати образне та логічне мислення, пам’ять, уміння аналізувати ліричні та епічні твори, характеризувати героїв, висловлювати власні міркування щодо прочитаного, співвідносити проблеми літературного твору із сучасним життям Очікувані результати: учні знають зміст вивчених творів, уміють їх аналізувати, висловлювати власні думки з приводу порушених проблем, проводити паралелі із сучасним життям; розуміють естетичну цінність художніх творів. Теорія літератури: ліричний герой; вільний вірш. Обладнання: тестові завдання у двох варіантах Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.
Вступне слово вчителя. За вашими плечима — уже досить солідний читацький досвід. Ви вмієте виділяти ключові епізоди великих прозових творів, коментувати їх, можете оцінити ідейно-художню цінність ліричних творів, знайомі з різними системами віршування, художніми засобами виразності, навчилися розуміти красу слова. Хотілося б, щоб ці знання й уміння ви продемонстрували сьогодні на контрольній роботі.
І–ІІ рівні (Кожна правильно встановлена відповідність — 0,5 бала.)
ІІІ рівень (Правильна відповідь — 2 бали.)
А Розкажіть коротко про один із творів літератури рідного краю. Б Схарактеризуйте ліричного героя поезій В. Голобородька, застосувавши інтерактивний метод «Сонечко». ІV рівень (Правильна, змістовна, цікава відповідь — 4 бали.)
А Складіть діалог між героями вивчених літературних творів, які мають протилежні погляди на важливі життєві питання (наприклад, між Планетником та Павлом Лежнем, героєм оповідання О. Стороженка «Скарб»). Б Зробіть повний ідейно-художній аналіз поезії Л. Кисельова «Стати б хоч на менти лічені…» (або якоїсь іншої його поезії). Відповіді: 1 — 1 Г, 2 А, 3 В, 4 Д; 2 — 1 Д, 2 В, 3 Г, 4 Б; 3 — 1 Б, 2 А, 3 В, 4 Д.
Підготуватися до бесіди з позакласного читання за твором А. Дімарова.
Інтерактивна вправа «Мікрофон». — Найскладнішим для мене сьогодні було… | |||||||
Переглядів: 684 | |
Всього коментарів: 0 | |