Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 7 клас (нова програма) |
Урок № 44 Контрольна робота № 4. Творчість «О. Стороженка, Б. Лепкого, Л. Костенко, В. Симоненка» Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою контролю й корекції; розвивати логічне та образне мислення, пам’ять, уміння висловлювати й аргументувати власні думки Очікувані результати: учні знають матеріал опрацьованих тем, уміють характеризувати героїв, ідейно-художні особливості вивчених творів, висловлювати власні судження та обґрунтовувати їх. Теорія літератури: засоби гумористичного зображення, диптих. Обладнання: тестові завдання у двох варіантах Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.
Вступне слово вчителя. Що таке щастя? На це непросте питання намагаються відповісти багато письменників різних епох і народів. Герої одних творів, наприклад Климко, намагаються всіма силами допомогти іншим, відчувають свою відповідальність за долю близьких та друзів, і цим щасливі. Інші, як Павло чи господарі Мишки, щастя бачать у задоволенні своїх потреб, стяганні багатства за рахунок інших, навіть якщо це призводить до чийогось лиха. Про це ви поміркуєте на сьогоднішній контрольній роботі.
Варіант І Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь — 1 бал; кожна правильно встановлена відповідність — 0,5 бала.)
А «Лебеді материнства» Б «Гей, нові Колумби й Магеллани…» В «Перехожий» Г «Ти знаєш, що ти — людина…»
А Любов до рідного краю, до всього живого, що нас оточує. Б Сенс людського життя. В Моральний вибір та духовність людини. Г Охорона довколишнього середовища.
«Хвалить шинкар п’яницю, а дочки своєї за нього не віддасть!» А гіперболу (перебільшення) Б комічне прислів’я В фразеологічне порівняння Г метаморфозу
«Перше побачили великі черевики на деревляних підошвах, а там обшарпана спідниця, а вище полатана сорочка, а вище обличчя, худе, худе, лиш шкура та кості, лиш ці червоні, заплакані очі». А портрет Б метафору В означення, епітети Г фразеологізми
Достатній рівень (Кожна правильна відповідь — 1,5 бала.)
Високий рівень (Правильна, змістовна, цікава відповідь — 3 бали.)
А Напишіть твір-мініатюру на тему «Щастя людське — у чому воно?» (за прочитаними творами та власними спостереженнями). Б Висловіть своє судження про роль грошей у житті людини. Наскільки вони є цінними для неї? (за прочитаними творами та власними спостереженнями). Відповіді: 1Б; 2В; 3Б; 4А; 5: 1Д, 2В, 3Б, 4А. Варіант ІІ Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь — 1 бал; кожна правильно встановлена відповідність — 0,5 бала.)
А гордість, гідність Б мрію, політ фантазії В вірність, любов Г красу, недоторканість
А Любов до рідного краю, до всього живого, що нас оточує. Б Сенс людського життя. В Моральний вибір та духовність людини. Г Охорона довколишнього середовища.
«Така з неї добра і покірна жінка; а як дійде діло до її Павлуся, то як скажена стане… …Пика широка та одутловата, як у того салогуба, а руки білі та ніжні, як у панночки». А гіперболу (перебільшення) Б фразеологічні порівняння В комічне (гумор) Г протиставлення (антитезу, антоніми)
«Була собі мишка. Така, як і другі: сіренька, маленька, кінчасті вушка, довгий, гладкий хвостик». А портрет Б метафора В порівняння Г фразеологізми
Достатній рівень (Кожна правильна відповідь — 1,5 бала.)
Високий рівень (Правильна, змістовна, цікава відповідь — 3 бали.)
А Напишіть твір-мініатюру на тему «Що значить бути Людиною?» (за прочитаними творами та власними спостереженнями). Б Складіть новий маршрут Мишки й запишіть її спостереження над людьми та їхніми вчинками. Відповіді: 1В; 2Б; 3Г; 4В; 5: 1В, 2Д, 3Г, 4А.
Інтерактивна вправа «Мікрофон». — Найскладнішим для мене сьогодні на уроці було… | |||||
Переглядів: 5430 | |
Всього коментарів: 0 | |