Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 6 клас (нова програма) |
Урок № 58 Контрольна робота № 5. «Творчість Я. Стельмаха, Лесі Ворониної» Мета: виявити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою корекції; розвивати пам’ять, уміння зосереджуватись, логічне та образне мислення, зв’язне мовлення Очікувані результати: учні знають зміст вивчених творів, уміють виділяти ключові епізоди, аналізувати їх, характеризувати героїв, висловлювати свої судження з проблем, порушених у творах. Теорія літератури: підтекст, повість, головні та другорядні герої, пригодницький твір, проблема, тема, головна думка. Обладнання: тестові завдання у двох варіантах Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.
Вступне слово вчителя. Знання лише тоді знання, коли людина може оформити їх у думки, твердження, висловитися; вміти застосувати у відповідній ситуації, на практиці. І сьогодні у вас є можливість перевірити якість своїх знань, умінь і навичок.
Початковий і середній рівні (За кожну правильну відповідь учні отримують по одному балу.)
А бурштиновий камінець із доісторичною комахою Б зуб доісторичної тварини, знайдений на дні лісового озера В свою колекцію комах Г марки із зображенням доісторичних тварин
А не втримав чудовиська, за яким хлопці полювали Б заснув на посту В поїхав до бабусі Митька без дозволу своїх батьків Г не догледів багаття й вони тепер залишилися без вогню
А червоний «Москвич» Б жовтий «Запорожець» В білий «Мерседес» Г чорний «Майбах»
А Ведмідь і Вовк Б Лев і Тигр В Жук і Заєць Г Клоп і Цвіркун
А відомою письменницею Б таємним розвідником В командиром міжпланетної станції Г відомим науковцем
Сюжет — це… Достатній рівень (За кожну правильну відповідь учні отримують по 1,5 бала.)
Високий рівень (За правильну відповідь учні отримують 3 бали.)
А Напишіть твір-роздум «Чи потрібно боротися зі своїми страхами й поганими звичками і які є для цього способи» (за твором Л. Ворониної та власними міркуваннями). Б Продовжте історію Митька й Сергія, уявивши собі їхню зустріч з однокласниками та вчителькою біології. Відповіді: 1А, 2Б, 3Б, 4В, 5Г.
Повторити теоретичний матеріал.
Інтерактивна вправа «Мікрофон». — Найважчим на уроці для мене було… | |
Переглядів: 757 | |
Всього коментарів: 0 | |