Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 6 клас (нова програма) |
Урок № 48 Я. Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера» Мета: ознайомити учнів із новими розділами повісті; прищеплювати любов до образного слова; розвивати навички виразного читання, переказу, визначення елементів сюжету прозового твору Очікувані результати: учні знають зміст опрацьованих розділів, уміють їх переказувати, аналізувати, висловлювати свою думку з приводу прочитаного, визначати жанрові ознаки. Теорія літератури: повість, елементи сюжету, гумор. Обладнання: портрет письменника, ілюстративні матеріали до біографії; видання твору, ілюстрації до нього Тип уроку: комбінований.
Вступне слово вчителя. Існує багато методів наукових досліджень, і найперший серед них — добре вивчити питання, дізнатися, що про це вже відомо в науці. Отже, треба звернутися до книг та інших джерел інформації. Герої повісті Я. Стельмаха так і зробили. І не пожалкували, що значну частину своїх канікул витратили на читання книжок, адже дізналися так багато цікавого. Світ розширив для них свої горизонти, відкрив свої дива. Порадіємо й ми разом із ними.
(Розповідь про письменника; переказ ключових епізодів повісті Я. Стельмаха «Митькозавр із Юрківки…».)
Опрацювання статей та рубрик підручника.
(Проводиться за питаннями учнів.)
— Що нового ви дізналися про героїв? — Що здалося вам найсмішнішим? — Що викликало у вас здивування? — Які нові знання ви отримали з історії, біології та географії? — У чому виявився педагогічний талант діда Трохима?
Випишіть з опрацьованих розділів усі наукові терміни з різних галузей наук і зробіть висновки. Подискутуйте про те, чи роблять вони цей твір цікавішим.
Розшифруйте три ключових слова до теми.
Відповідь: бібліотека.
Відповідь: курка.
Відповідь: яма.
Знати зміст твору, уміти переказувати від імені героїв, висловлювати свою думку про них.
Інтерактивна вправа «Мікрофон». — Я думаю, що цей твір… | |||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 625 | |
Всього коментарів: 0 | |