Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 6 клас (нова програма) |
Урок № 46 Контрольна робота № 4. «Творчість Е. Андієвської, В. Нестайка» Мета: виявити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою корекції; розвивати творчу уяву, пам’ять, уміння висловлювати свої погляди на авторські ідеї та художні образи Очікувані результати: учні знають зміст вивчених творів, уміють визначати елементи сюжету й жанрові ознаки, коментувати найяскравіші епізоди, характеризувати героїв, висловлювати власні судження про проблеми, порушені у творі. Теорія літератури: неримований вірш (верлібр), притча, повість, пригодницький твір. Обладнання: тестові завдання у двох варіантах Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.
Вступне слово вчителя. Сьогодні у вас є можливість довести, що ви знаєте цікаві твори української дитячої пригодницької літератури, умієте визначати й переказувати ключові епізоди, розповідати про улюблених героїв, характеризувати їх, висловлювати свою думку про їхні вчинки, моральний вибір; можете робити висновки. Успіхів вам у виконанні контрольної роботи.
Початковий і середній рівні (За кожну правильну відповідь учні отримують по одному балу.)
А її штормом викинуло на берег Б вона розбагатіла й захотіла помандрувати, побувати в інших світах В її прогнали за балакучість інші риби Г вона дуже закохалася в рибалку й вирішила спробувати щастя
А коли потрібно, треба вміти промовчати Б треба вміти слухати одне одного, дружити В не можна мати секретів від подружжя Г не можна прагнути до неприродного для себе середовища
А довго та наполегливо шукати вихід Б підійти до брами й сказати: «Ти» В підійти до брами й просто відчинити її Г вчинити якийсь подвиг
А Контрибуція Б Контрреволюція В Констанція Г Революція
А притчі Б пригодницького твору В повісті Г поеми
Твір В. Нестайка «Тореадори з Васюківки» за жанром є… Достатній рівень (За кожну правильну відповідь учні отримують по 1,5 бала.)
Високий рівень (За правильну відповідь учні отримують 3 бали.)
А Висловіть свої міркування про те, чи добре бути в реальному житті «яянином». Б Продовжте пригоди Яви та Павлуші. Відповіді: 1В, 2Б, 3Б, 4А, 5А.
Повторити теоретичний матеріал.
Інтерактивна вправа «Мікрофон». — Найважчим на уроці для мене було… | |
Переглядів: 361 | |
Всього коментарів: 0 | |