Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 6 клас (нова програма)

Урок № 46 Контрольна робота № 4. «Творчість Е. Андієвської, В. Нестайка»

Урок № 46

Контрольна робота № 4. «Творчість Е. Андієвської, В. Нестайка»

Мета: виявити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою корекції; розвивати творчу уяву, пам’ять, уміння висловлювати свої погляди на авторські ідеї та художні образи

Очікувані результати: учні знають зміст вивчених творів, уміють визначати елементи сюжету й жанрові ознаки, коментувати найяскравіші епізоди, характеризувати героїв, висловлювати власні судження про проблеми, порушені у творі.

Теорія літератури: неримований вірш (верлібр), притча, повість, пригодницький твір.

Обладнання: тестові завдання у двох варіантах

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.

  • І. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

Сьогодні у вас є можливість довести, що ви знаєте цікаві твори української дитячої пригодницької літератури, умієте визначати й переказувати ключові епізоди, розповідати про улюблених героїв, характеризувати їх, висловлювати свою думку про їхні вчинки, моральний вибір; можете робити висновки. Успіхів вам у виконанні контрольної роботи.

  • ІІ. Основний зміст роботи
  1. Інструктаж щодо виконання тестових завдань.
  2. Виконання тестових завдань.

Початковий і середній рівні

(За кожну правильну відповідь учні отримують по одному балу.)

  1. Риба з казки Е. Андієвської «Говорюща риба» опинилася на суші, тому що

А її штормом викинуло на берег

Б вона розбагатіла й захотіла помандрувати, побувати в інших світах

В її прогнали за балакучість інші риби

Г вона дуже закохалася в рибалку й вирішила спробувати щастя

  1. Головна думка казки Е. Андієвської «Говорюща риба»

А коли потрібно, треба вміти промовчати

Б треба вміти слухати одне одного, дружити

В не можна мати секретів від подружжя

Г не можна прагнути до неприродного для себе середовища

  1. За твором Е. Андієвської «Казка про яян», щоб вийти за межі свого міста, яянину треба було

А довго та наполегливо шукати вихід

Б підійти до брами й сказати: «Ти»

В підійти до брами й просто відчинити її

Г вчинити якийсь подвиг

  1. За повістю В. Нестайка «Тореадори з Васюківки», корову, що брала, за задумом хлопців, участь у кориді, звали

А Контрибуція

Б Контрреволюція

В Констанція

Г Революція

  1. Невелика повчально-алегорична оповідь, у якій приховано присутня мораль,— це визначення

А притчі

Б пригодницького твору

В повісті

Г поеми

  1. Продовжте речення.

Твір В. Нестайка «Тореадори з Васюківки» за жанром є…

Достатній рівень

(За кожну правильну відповідь учні отримують по 1,5 бала.)

  1. Схарактеризуйте Яву, героя повісті В. Нестайка «Тореадори з Васюківки», порівнявши його з Павлушею.
  2. Прокоментуйте останнє висловлювання консервної бляшанки з казки Е. Андієвської «Говорюща риба»: «…Сум, як відомо, має довгі ноги…»

Високий рівень

(За правильну відповідь учні отримують 3 бали.)

  1. Виконайте одне із завдань.

А Висловіть свої міркування про те, чи добре бути в реальному житті «яянином».

Б Продовжте пригоди Яви та Павлуші.

Відповіді: 1В, 2Б, 3Б, 4А, 5А.

  • ІІІ. Домашнє завдання

Повторити теоретичний матеріал.

  • IV. Підсумок уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон».

— Найважчим на уроці для мене було…

Категорія: Конспекти уроків із української літератури 6 клас (нова програма) | Додав: uthitel (21.03.2018)
Переглядів: 361 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: