Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 6 клас (нова програма) |
Урок № 25 Контрольна робота № 2. «Творчість М. Вороного, Т. Шевченка, Лесі Українки» Мета: виявити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою їхньої корекції; розвивати пам’ять, уміння зосереджуватись, логічне та образне мислення, зв’язне мовлення Очікувані результати: учні знають зміст творів, що вивчалися, уміють виділяти ключові епізоди, коментувати їх, визначають провідні мотиви поезій; висловлюють свою думку про них, характеризують героїв, показують власне ставлення до них, роблять висновки. Теорія літератури: ліричний герой, ліро-епічний твір, поема. Обладнання: тестові завдання у двох варіантах Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.
Вступне слово вчителя. Уже ми з вами більш досвідчені читачі, поціновувачі прекрасного, навчилися відчувати красу художніх творів та висловлювати свою про них думку, характеризувати героїв. Сподіваюсь, що всі ці знання, уміння та навички знайдуть своє підтвердження в контрольній роботі.
Початковий і середній рівні (За кожну правильну відповідь учні отримують по одному балу.)
А казка Б оповідання В поема Г вірш
А народний переказ Б літописну легенду В авторський вимисел Г народну пісню
Та хоч би й крила мені солов’їні, А «Євшан-зілля» М. Вороного Б «Соловей» Лесі Українки В «Іван Підкова» Т. Шевченка Г «Тиша морська» Лесі Українки
А захоплення красою синього моря Б зображення почуттів козака, який потрапив на чужину В роздуми молодого хлопця про нещасливе кохання Г ухвалення козацької звитяги та мужності
А гордий переможець у лицарському двобої Б переможений лицар, що не здавався В мандрівний філософ Г таємничий принц
Ліричний герой — це… Достатній рівень (За кожну правильну відповідь учні отримують по 1,5 бала.)
Високий рівень (За правильну відповідь учні отримують 3 бали.)
А Висловіть свої судження про те, що може виконувати роль євшан-зілля для сучасних українців. Про що їм варто нагадати? Б Продовжте історію ханського сина з поеми М. Вороного «Євшан-зілля». Відповіді: 1В, 2Б, 3Б, 4Б, 5Б.
Повторити теоретичний матеріал.
Інтерактивна вправа «Мікрофон». — Найважчим на уроці для мене було… | |
Переглядів: 737 | |
Всього коментарів: 0 | |