Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із біології 6 клас (нова програма) |
Урок № 60 Контрольна робота з теми «Різноманітність рослин» Мета: виявити рівень навчальних досягнень учнів з теми «Різноманітність рослин»; здійснити контроль і корекцію їхніх знань; перевірити вміння учнів оперувати біологічними термінами, застосовувати знання в стандартних і змінених умовах; розвивати навички письмово висловлювати думку; вдосконалювати вміння творчо вирішувати поставлені завдання, відповідати на різнорівневі запитання; виховувати почуття відповідальності, охайність, самостійність. Очікувані результати: учні розпізнають та характеризують будову тіла, розмноження рослин різних систематичних груп рослин; порівнюють спорові рослини з насінними, рослини різних екологічних груп і життєвих форм; характеризують запліднення рослин, які розмножуються спорами, та рослин, які розмножуються насінням; наводять приклади використання людиною водоростей, спорових та насінних рослин. Обладнання та матеріали:................................................................................................................... Тип уроку: урок контролю знань.
Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку.
Повідомлення змісту уроку. Визначення основної мети й завдань уроку.
Підручник .......................................................................................................................................................................... Зошит .................................................................................................................................................................................
Підготувати цікаві факти про гриби.
I варіант І рівень (по 0,5 бала за кожне завдання) Позначте одну правильну відповідь.
А крохмаль В багрянковий крохмаль Б ламінарин Г філофорин
А квітка В плід Б насінина Г корінь
А видозміна пагона В видозміна листка Б пагін Г видозміна квітки
А один сезон В 15–18 років Б 2 роки Г 5–8 років
А зелених В бурих Б червоних Г діатомових
А яловець звичайний В сфагнум Б ламінарія Г хвощ великий Відповіді: 1 — В, 2 — Б, 3 — А, 4 — В, 5 — Г, 6 — В. ІІ рівень (по 1 балу за кожне завдання)
Виберіть характерні ознаки хвощів: А у життєвому циклі переважає спорофіт Б у життєвому циклі переважає гаметофіт В тіло почленоване на вузли і міжвузля Г стебло містить кремнезем Д мають ризоїди Е листки мають вигляд зубчиків, які зростаються біля основи, утворюючи піхву, що покриває вузол Є листки великі, розсічені Відповіді: А, В, Г, Е.
1 мохи 2 водорості 3 плауни 4 покритонасінні
Відповідь: 1 — Д, 2 — А, 3 — Б, 4 — В.
Відповідь: А — 2, Б — 5, В — 4, Г — 6. ІІІ рівень (по 1,5 бала за кожне завдання) 10. Яке значення в житті людини мають водорості? 11. У молодому світлому лісі між березами й осиками посадили ялини. Через 20 років берези й осики зникли і на їхньому місці з’явився темний ялиновий ліс. Поясніть, чому так сталося. IV рівень (3 бали) 12. Поясніть переваги покритонасінних рослин перед голонасінними.
II варіант І рівень (по 0,5 бала за кожне завдання) Позначте одну правильну відповідь.
А крохмаль В багрянковий крохмаль Б ламінарин Г філофорин
А квітки й плоду В насіння Б розвиненої кореневої системи Г розвиненого стебла
А пагін В видозмінений пагін Б брунька Г листок
А стеблі В листках Б кореневищі Г спорангіях
А зелені В бурі Б червоні Г діатомові
А щитник чоловічий В плаун баранець Б спірогира Г зозулин льон Відповіді: 1 — Б, 2 — А, 3 — Г, 4 — А, 5 — Б, 6 — А.
ІІ рівень (по 1 балу за кожне завдання)
Виберіть характерні ознаки мохів. А у життєвому циклі переважає спорофіт Б у життєвому циклі переважає гаметофіт В мають листкостеблову будову Г спорангії зібрані у стробіли, які розміщуються на верхівці пагонів Д мають ризоїди Е підземна частина — кореневище Є спори утворюються у коробочці Відповіді: Б, В, Д, Є.
1 хвощі 2 водорості 3 папороті 4 голонасінні
Відповідь: 1 — А, 2 — Д, 3 — Б, 4 — Г.
Відповідь: А — 1, Б — 4, В — 2, Г — 7.
ІІІ рівень (по 1,5 бала за кожне завдання)
IV рівень (3 бали)
| |
Переглядів: 3373 | |
Всього коментарів: 0 | |