Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із біології 6 клас (нова програма) |
Урок № 53 Практична робота № 3. Порівняння будови мохів, папоротей Мета: поглибити і розширити знання учнів про будову мохів, папоротей і покритонасінних рослин; формувати практичні вміння і навички роботи з гербарним та роздавальним матеріалом; удосконалювати вміння учнів застосовувати теоретичні знання на практиці; розвивати вміння порівнювати та робити узагальнюючі висновки; виховувати наполегливість та працелюбність. Очікувані результати: учні порівнюють за вказаними ознаками мохи і папороті, папороті й покритонасінні (квіткові) рослини; розпізнають рослини різних систематичних груп (мохи, папороті, покритонасінні (квіткові)). Обладнання та матеріали:................................................................................................................... Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок.
Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Налаштування на робочий настрій.
Учні обмінюються «шпаргалками», знаходять і виправляють у них помилки.
Слово вчителя
Де краплина є води — Там ти можеш їх знайти: На болоті, в горах, в лісі, На колоді, і на стрісі. Де вологи є запас — Скрізь ростуть вони у нас. (Мохи.)
Не лопух, не кропива. Коли хочуть щастя — влітку Все шукають її квітку. Хоч півсвіту обійди — Того цвіту не знайти. (Папороть.)
Пишні коси розпліта, У зеленії хустинки Золоті хова зернинки. (Кукурудза.) — Представниками яких груп є ці рослини? Повідомлення теми уроку. Визначення разом з учнями мети і завдань уроку.
Практична робота № 3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.
Вибрати зайвий термін: пояснити свій вибір.
— Поясніть закономірність, згідно з якою органи статевого розмноження у хвощів розвиваються з верхнього боку, а в папоротей з нижнього боку заростків.
Учні самостійно підбивають підсумки уроку.
Підручник............................................................................... Зошит......................................................................................
Завдання для творчих груп: Підготувати презентацію тем: I група — «Покритонасінні — зернові культури»; II група — «Покритонасінні — зернобобові культури»; III група — «Покритонасінні — технічні культури»; IV група — «Покритонасінні — кормові культури»; V група — «Покритонасінні — овочеві культури»; VI група — «Покритонасінні — олійні культури»; VII група — «Покритонасінні — плодово-ягідні культури».
| |
Переглядів: 2527 | |
Всього коментарів: 0 | |