Головна » Статті » Конспекти уроків для початкових класів » Конспекти уроків читання 4 клас

Урок 67. ВСТУП ДО РОЗДІЛУ „У КРАЇНІ ДИТИНСТВА”. ЖАНРИ ПРОЗИ

ВСТУП ДО РОЗДІЛУ „У КРАЇНІ ДИТИНСТВА“. ЖАНРИ ПРОЗИ - Жанри прози - У КРАЇНІ ДИТИНСТВА

Мета: почати ознайомлення учнів з новим розділом „У країні дитинства“; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане, оцінювати вчинки дійових осіб, визначати головну думку твору; розвивати зв'язне мовлення, творчу уяву; виховувати працелюбність, наполегливість.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Пролунав уже дзвінок,

Починаємо урок!

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

1. Артикуляційна гімнастика

• „Кицька“.

Губи в посмішці, рот відкритий, кінчик язика упирається в нижні зуби; вигнути язик гіркою, упираючись кінчиком язика в нижні зуби.

• „Піймати мишку“.

Губи в посмішці, відкрити рот, вимовити „а-а“ і прикусити широкий кінчик язика (зловили мишку за хвостик).

• „Конячка“.

Витягнути губи, відкрити рот, поцокати „вузьким“ язиком (як цокають копитами конячки).

2. Гра „Нумо, прочитай“

— Складіть слова, переставивши букви.

Трфуки

мьіфл

олбтуф

іфніш

(фрукти)

(фільм)

(футбол)

(фініш)

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Гра „Ти — мені, я — тобі“. Робота в групах

Учні в групах ставлять одне одному запитання за змістом розділу „Пейзаж у прозових творах“. Оцінюють роботу одне одного.

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ.

— Прочитайте його назву.

— Як ви вважаєте, про що йтиметься у творах цього розділу?

— Які за жанром твори ми будемо вивчати?

— Твори яких авторів будемо читати?

— З ким із них ми вже знайомі?

— А з ким познайомимося?

V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Читання вступної статті до розділу учнями в парах

— Якою темою об'єднані твори розділу?

— Чому дитинство називають найцікавішою порою?

— Доберіть синонім до слова кортить. (Хочеться)

2. Опрацювання тексту Івана Сенченка „Скажіть, будь ласка, чи є у вас молодша сестра...?“

1) Виразне читання тексту вчителем.

— Чи сподобалось вам оповідання?

— Які почуття воно у вас викликало?

— Які картини ви уявляли, слухаючи його?

2) Словникова робота.

Читання слів „луною“ за вчителем, а потім — мовчки

Ім'я

кликати

сусіди

граєтеся

терпець

розкажіть

клопоту

образитися

— У якій колонці всі слова є іменниками?

— До якої частини мови належать слова другої колонки?

— Доберіть синоніми до слова клопоту. (Мороки, турботи)

3) Фізкультхвилинка.

4) Гра „Бджілки“.

Самостійне напівголосне читання оповідання учнями

5) Аналіз змісту прочитаного з елементами вибіркового читання.

— Яке питання ставить нам автор?

— Які почуття він передає в цьому запитанні?

— Як звати головного героя?

— Як звати його сестру?

— Як він ставиться до запитань молодшої сестрички?

— Як ви розумієте слова „урвався терпець“?

— Якими словами автор передає щирість, безпосередність маленької дівчинки?

— З якою інтонацією слід читати слова автора? А з якою — слова Ніни?

6) Робота в парах.

Розігрування діалогу між Олегом і Ніною.

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

Гра „Закінчи речення“

• Сьогодні на уроці я вчився...

• Я зрозумів...

• Мені найбільше сподобалося...

• Хотів би ще дізнатися...

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підготувати розповідь про своїх молодших братиків і сестричок.

Категорія: Конспекти уроків читання 4 клас | Додав: uthitel (06.12.2019)
Переглядів: 373 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: