Головна » Статті » Класному керівникові » Сценарії свят

Свято мужності

Свято мужності

Дійові особи

В е д у ч а

В е д у ч и й

У ч е н и ц і - ч и т ц і (чотири особи)

Ко м а н д а «Ча й к а » (п’ять хлопчиків)

Ко м а н д а «Шх у н а » (п’ять хлопчиків)

Та н цюв а л ь н и й г у рт д і в ч а т

Жур і (три особи)

Для проведення свята-розваги організаторам слід подбати про

почесні грамоти для гравців команд та частування для усіх

учнів класу і гостей.

Дівчата класу заздалегідь готують для хлопців святкові

листівки та невеличкі пам’ятні подарунки.

Свято відбувається у класі. Його приміщення прикрашене

повітряними кульками. Біля однієї стіни встановлено стенд,

до якого прикріплена святкова стіннівка, зроблена дівчатками

класу. На класній дошці написано назву свята.

Звучить весела музика. До глядачів виходять в е д у ч і та

у ч е н и ц і - ч и т ц і.

1-ша у ч е н и ц я

Сьогодні справжніх хлопців свято,

А в нашім класі їх багато:

Сміливих, веселих і мужніх,

Кмітливих, шляхетних і дружніх!

www.e-ranok.com.ua

66

2 - г а у ч е н и ц я

Хто сказав, що справжні хлопці

Лиш в казках існують?

Хто говорить, що в… (називає букву класу) класі

Дівчатка сумують?

Якщо є такі розмови,

Ми відповідаємо:

Кращих хлопців й веселіших

За наших не знаємо!

В е д у ч и й. Привіт, друзі!

В е д у ч а. Добридень, хлопці! Дозвольте від імені усіх дівчат

нашого класу привітати вас зі святом справжніх чоловіків — Днем

захисників Вітчизни!

4 - т а у ч е н и ц я

Ми бажаємо вам, хлопці,

Друзі наші щирі,

На «відмінно» всім навчатись

І жити у мирі!

Щоб зростали і мужніли

Ви кожну годину,

Щоб батьки пишались вами

У будь-яку днину!

Ну а ми, дівчата, разом

Хлопцям обіцяємо:

Про оцінки ваші добрі

Ми завжди подбаємо!

Звучить весела музика. Дівчатка вручають хлопчикам

листівки та подарунки.

В е д у ч а. Двадцять третє лютого у календарі позначено як

День захисника Вітчизни. Одначе вже давно стало традицією

вітати у цей день усіх чоловіків, чи то військових, чи то ні.

В е д у ч и й. Напевне, цим жінки хочуть зайвий раз підкресли-

ти у чоловіках такі якості, як мужність, надійність, сміливість,

щиросердя, шляхетність. У школі дівчата також намагаються не

обійти увагою хлопців, вітають їх, дарують сувеніри та чарівні

посмішки.

В е д у ч а. А як можуть довести хлопці, що вони дійсно розум-

ні, веселі, кмітливі і будь-якої миті готові виправдати сподівання

дівочих сердець?

В е д у ч и й. Влаштуємо веселе змагання «Морський бій», у яко-

му візьмуть участь дві команди наших хлопчиків.

В е д у ч а. Отже запрошуємо учасників вийти наперед.

До глядачів виходять дванадцять хлопчиків (по шість

у кожній команді).

Як ви вже здогадались, змагання матиме морську тематику.

Тому кожній команді буде надано відповідну «морську» назву.

Яку? Команда має визначити сама.

В е д у ч і передають командам по одній торбинці із набором

літер, із яких учасники мають скласти назву свого гурту.

Для однієї команди — Ч, А, Й, К, А («Чайка»), для іншої —

Ш, Х, У, Н, А («Шхуна»). К о м а н д и за 1 хв мають скласти

свої назви.

В е д у ч и й. Отже у змаганні братимуть участь команди «Чай-

ка» та «Шхуна». Як відомо, у кожного члена морської команди

є відповідне звання та фах. От деякі з них: капітан, старпом, су-

довий лікар, штурман, боцман та кок. Прошу команди розподі-

лити ці обов’язки між своїми гравцями.

Обидві к о м а н д и за 2 хв представляють глядачам та журі

усі посади своїх гравців.

В е д у ч а. Судити наше змагання буде почесне журі у складі …

(називає імена та по батькові членів журі). Після проведення

кожного конкурсу журі нагороджуватиме переможця медаллю.

А наприкінці програми ми підрахуємо кількість нагород і визна-

чимо команду переможців. Нею стане той гурт гравців, що здо-

буде більше медалей.

В е д у ч и й. А відкриє «Морський бій» конкурс капітанів.

Конкурс капітанів

1-й тур. Ведучі читають початок прислів’я або приказки. Капі-

тани по черзі мають закінчувати ці вирази.

«Пізно встав — день втратив, у молодості не вчився — …» (втра-

тив життя.)

«Нема друга — шукай, знайшов — …» (бережи.)

«Не той друг, що медом маже, а той, хто…» (правду каже.)

«Землю сонце прикрашає, а людину — …» (праця.)

«Маленька праця краща за …» (велике безділля.)

«Учений водить, а неучений…» (слідом ходить.)

Перемагає той, хто дасть більше правильних відповідей.

2-й тур. Ведучі читають капітанам завдання. Капітани відпові-

дають на кожне по черзі (по одному слову). Перемагає той, хто

назве більше відповідних слів.

1. Назвіть відомі вам моря. (Чорне, Середземне, Червоне, Біле,

море Лаптєвих, Баренцове море, Берингове море та ін.)

2. Назвіть види морських вітрильних кораблів. (Фрегат, шхуна,

бригантина, каравела, баркас, яхта та ін.)

3. Назвіть ссавців, які більшу частину свого життя проводять

під водою. (Тюлень, морж, котик, бобер, видра, норка, дельфін,

кит.)

4. Назвіть відомих мореплавців. (Христофор Колумб, Марко

Поло, Амеріґо Веспуччі, Васко да Гама, Вільям Баренц, Вітус

(Іван) Беринґ, Джеймс Кук, Жак Ів Кусто.)

Жу р і нагороджує переможця або присуджує нічию і вручає

медалі обом капітанам.

В е д у ч а. Дякуємо. Капітани виявили свою ерудицію

і обізнаність. Наші команди можуть сміливо відправлятися у пла-

вання. Але спочатку слід визначити, як добре підготовлені стар-

поми — головні помічники капітанів. Отже оголошуємо конкурс

старпомів.

Конкурс старпомів

Ведучі проводять вікторину: читають слова, яким старпоми

мають віднайти відповідний морський термін. Право відповіді

надається тому, хто першим підніме руку.

Як називають моряки:

Кухню (камбуз)

Кімнату офіцерів (каюта)

Радиста (марконі)

Драбину (трап)

Компас (компа с)

Підлогу (палуба)

Кімнату рядових матросів (кубрик)

Задню частину корабля (корма)

Руль (штурвал)

Жу р і нагороджує переможця.

В е д у ч и й. І от кораблі обох команд рушили у плавання.

У бурхливому морі може статися будь-яка несподівана прикрість:

морська хвороба або травма під час шторму. Хто надасть хворому

першу допомогу? Звичайно, судовий лікар. Тож наступний кон-

курс — конкурс судових лікарів.

Конкурс судових лікарів

Для участі у конкурсі виходять по два гравці від кожної коман-

ди: судовий лікар і будь-хто із членів команди. Ведучі вручають

судовим лікарям бинт. За дві хвилини вони мають перев’язати

голову товаришу. Той, хто акуратніше виконає завдання, — пе-

реможець.

В е д у ч и й. А тепер настала черга випробувати боцманів. Як ві-

домо, боцман любить чистоту і порядок, тому завжди піклується,

щоб на палубі не було жодної смітнички.

Конкурс боцманів

У конкурсі бере участь весь склад команди. Боцману дають

порожнє цеберко, а усім іншим (у цьому конкурсі — юнгам)

щільно зав’язують очі. По підлозі розкидають різні дрібні речі

(сірникові коробки, тенісні м’ячики або будь-що подібне). За

командою ведучих юнги починають збирати «сміття» боцманові

у цеберко. Той має вказівками допомагати своїм підлеглим. Пе-

ремагає та команда, яка збере більше речей.

В е д у ч а. Штурман на кораблі — важлива людина, адже він

відповідає і слідкує за тим, щоб судно рушало правильним кур-

сом і не загубилося у просторах морів та океанів. Запрошуємо

штурманів на двобій.

Конкурс штурманів

1-й тур. Ведучі проводять вікторину: читають слова, яким штур-

мани мають віднайти відповідний морський термін. Право від-

повіді надається тому, хто першим підніме руку.

1. За якою зорею орієнтувалися мореплавці у давні часи, манд-

руючи північною півкулею? (За Полярною зорею.)

2. Назвіть усі планети Сонячної системи. (Меркурій, Венера,

Земля, Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун, Плутон.)

3. Яка планета Сонячної системи вважається найбільшою?

(Юпітер.)

4. Яка різниця між океаном та морем? (Море — частина

океану.)

5. Чи в усіх океанах мешкають кити? (Так.)

Перемагає той, хто дасть більше правильних відповідей.

2-й тур. Штурманам зав’язують очі, підводять до дошки і дають

у руку крейду. Ведучі пропонують їм намалювати морський пей-

заж під диктовку.

Ведучі диктують: «Корабель, сонце, гори, море, хмарки, риби,

чайки».

Перемагає той, хто точніше виконає завдання.

Жу р і нагороджує переможця або присуджує нічию і вручає

медалі обом штурманам.

В е д у ч и й. Наше плавання триває. Багато перешкод подолали

відважні мореплавці. І от нарешті… зголодніли. І тут не обійти-

ся без талановитого судового кухаря — кока. Від його мистецтва

залежить настрій та бойовий дух команди. Будь ласка, кухарі,—

ваш конкурс.

Конкурс коків

Перед кожним коком ставлять дві миски (в одній три картопли-

ни, друга порожня), дають ніж та кухонну дошку. За 3 хв вони

мають акуратно почистити картоплю і нарізати красивими ку-

биками. Перемагає той, хто виявиться вправнішим.

Звучить весела музика. До глядачів вибігає

т а н ц ю в а л ь н и й г у р т д і в ч а т о к, виконує морський

танець.

Обидві к о м а н д и вишикуються перед глядачами.

Жу р і рахує медалі, що отримала кожна команда і підводить

підсумки «Морського бою».

В е д у ч і нагороджують команду-переможницю, або

проголошують нічию.

В е д у ч а. От і добігає кінця наше змагання.

В е д у ч и й. Хлопчики гідно представили себе у ролі сміливих

і кмітливих мореплавців.

В е д у ч а. Змагання закінчується, а от свято ні. Попереду — ве-

селий вечір розваг.

Наперед виходять усі учасники свята, дякують глядачам за

увагу.

Свято продовжується частуванням та дискотекою.

Категорія: Сценарії свят | Додав: uthitel (22.08.2018)
Переглядів: 382 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: